שלמה רוזנשטיין: "יהיו 415 אוטובוסים במעגלים הפנימיים בהר מירון"

מהדורת הבוקר No Comments on שלמה רוזנשטיין: "יהיו 415 אוטובוסים במעגלים הפנימיים בהר מירון"

שלמה רוזנשטיין, יועץ משרד התחבורה למגזר החרדי, עם נתוני התחבורה הציבורית לקראת הילולת הרשב"י בריאיון ל'קול חי': "415 אוטובוסים במעגלים הפנימיים בהר מירון, 5,000 נסיעות של אוטובוסים מכל הארץ, ועשרות אלפים שיגיעו ברכבת. אני יכול לגלות שהקמת תחנת הרכבת בהר מירון נמצאת בהליכי תכנון מתקדמים"

אוטובוסים במעלה ההר צילום: יוסי ברויער
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: יוסי ברויער

יועץ משרד התחבורה למגזר החרדי, שלמה רוזנשטיין מספר על ההיערכות להילולת הרשב"י במירון: "אין מבצע מירון בלי נדודי שינה וכאבי ראש. זה המון ניהול סיכונים. כמידי שנה אני אומר למאזינים, שלמרות כל ההיערכויות שאנו עושים, נדרש אורך רוח ונדרשת סבלנות. הדבר הכי חמור ונורא שיכול להתרחש זה ירידה של קהל לכביש".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדרות הבוקר, אמר רוזנשטיין: "בשלוש השנים האחרונות המבצע עבר ללא תקלות. ההתנהגות של הנוסע זה הדבר הכי חשוב בסוף. אנחנו מבטיחים שכולם ירדו ויגיעו לפני שבת הביתה בע"ה. יש לנו מספיק אוטובוסים. הדבר היחיד שיכול לקרות זה שיקח להם זמן להגיע,.

רוזנשטיין עדכן על נתוני התחבורה הציבורית: "יהיו 415 אוטובוסים במעגלים הפנימיים בהר מירון, 5,000 נסיעות של אוטובוסים מכל הארץ, ועשרות אלפים שיגיעו ברכבת". עוד אמר "אני יכול לגלות שהקמת תחנת הרכבת בהר מירון נמצאת בהליכי תכנון מתקדמים".



0 תגובות